Print »  

Turizmo departamentas: „Tikime šiuo projektu“

2017-02-10

„Apmaudu, kad klaidingas sprendimas dėl 4 gamtą reprezentuojančių nuotraukų metė šešėlį ant viso Turizmo departamento ir jo inicijuoto rinkodaros socialiniuose tinkluose projekto. O nuotraukos tėra nedidelė viso projekto sudėtinė dalis: sutartyje aiškiai apibrėžta, kad 350 nuotraukų įsigijimui numatyta 6,6 tūkst. EUR, kas sudaro 4,5 proc. visos sutarties vertės. Ši veikla dar nėra pradėta įgyvendinti. Projektas prasidėjo tik prieš pora mėnesių, tačiau pasiekti rezultatai viršijo lūkesčius: vertinant vartotojų įsitraukimą kiekvienas įrašas sulaukė vidutiniškai po 700 interakcijų, paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle „Lietuva. O čia ar buvai“ ir „Lithuania. Real is beautiful“ bei „Instagram“ turi daugiau kaip 84 tūkst. sekėjų,“ – projekto tęstinumu ir sėkme tiki Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė. 

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pateikia išsamų paaiškinimą dėl viešųjų pirkimų atviro konkurso „Rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos interneto portaluose bei turinio rinkodaros paslaugų įgyvendinimas“ eigos:

·         Konkursas buvo paskelbtas 2016 m. rugpjūčio 9 d.

·         Konkurse dalyvavo 5 agentūros: UAB „PHD“, UAB „ICONA“, UAB „Viešosios informacijos partneriai“ jungtinėje veikloje su UAB „The XX“, UAB „Socialus marketingas“ ir UAB „Open Agency“ jungtinėje veikloje su UAB „Turinio rinkodara“.

·         Pasiūlymus pagal ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus vertino 4 Valstybinio turizmo departamento rinkodaros specialistai ir du ekspertai iš išorės – JPP „Kurk Lietuvai“ atstovai.

·         Pasiūlymų vertinimo rezultatai (žr. lentelę):

Eil. Nr.
Tiekėjo pavadinimas
Ekspertinis pasiūlymų vertinimas balais (max. 70 proc.)
Pasiūlymo kaina, balais (max. 30 proc.)
Pasiūlymo ekonominis naudingumas, balais (max. 100 proc.)
Pasiūlymų eilė
  1.  

UAB “Open Agency” jungtinėje veikloje su UAB “Turinio rinkodara”

61,83
21,42
83,25
I
  1.  

UAB ”Socialus marketingas”

52,73
30,00
82,73
II
  1.  

UAB ”VIP Viešosios informacijos partneriai”  jungtinėje veikloje su UAB ”The XX”

59,03
21,76
80,79
III
  1.  
UAB „ICONA“
49,70
23,52
73,22
IV
  1.  

UAB “PHD” 

43,63
21,96
65,59
V
 

·         Konkurso laimėtoju paskelbta UAB „Turinio rinkodara“. Su ja 2016 m. lapkričio 28 d. buvo sudaryta sutartis 14 mėnesių. Sutarties vertė – 139 682, 42 EUR (su PVM)

·         Paslaugų apimtys ir vertės pagal sudarytą sutartį (žr. lentelę):

Nr.
Pirkimo objektas
Kaina EUR su PVM
1.

Dvylikos (12) mėnesių reklamos ir komunikacijos kampanijos koncepcijos bei įgyvendinimo veiksmų plano parengimas

6.050,00
2.

Ne mažiau kaip penkių (5) turinio rinkodaros kampanijų internete, apimant socialinius tinklus, žiniasklaidos priemones ir/arba kelionių portalus, sukūrimas ir įgyvendinimas

29.040,00
3.

Komunikacijos vykdymas ne mažiau nei dviejuose (2) socialiniuose tinkluose (ne mažiau nei trijose (3) socialinių tinklų paskyrose):

 
3.1.

Komunikacija anglų ir lietuvių kalbomis „Facebook“ socialinio tinklo paskyrose

5.741,45
3.2.

Komunikacija anglų kalba „Instagram“ socialinio tinklo paskyroje

4.416,50
3.3.

Paskyros administravimas „Youtube“ kanale

2.208,25
4.

Reklaminių kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, kai reklamos forma - reklaminiai skydeliai ir vaizdo klipai/filmukai:

 
4.1.

Tarptautiniame kelionių interneto portale „Tripadvisor“ (arba lygiaverčiame tarptautiniame kelionių portale)

15.246,00
4.2.

„Facebook“ socialiniame tinkle

32.367,50
4.3.
„Instagram“ socialiniame tinkle
15.754,20
4.4.
„Youtube“ kanale
9.801,00
5.
Ne mažiau kaip 350 vnt. fotografijų paruošimas
6.352,50
6.

Ne mažiau kaip šešių (6) vaizdo klipų/filmukų, skirtų socialinių tinklų rinkodarai, sukūrimas

12.705,00
Bendra pasiūlymo kaina, EUR su PVM:
139.682,40
 

2016 m. gruodžio 2 d. pradėta vykdyti veikla „Facebook“ profilyje „Lithuania. Real is Beautiful“. Iki šios dienos paskelbti 44 įrašai su nuotraukomis. 4 iš jų – asociatyvinės, neidentifikuojančios konkrečios geografinės lokacijos ar turistinio objekto.

Viso šio projekto metu socialinių tinklų 3 paskyrose planuojama paskelbti apie 700 įrašų su nuotraukomis (ne mažiau 20 įrašų per mėnesį kiekvienoje paskyroje).

Kaip atskira projekto veikla planuojama įsigyti 350 vnt. originalių nuotraukų su autorinių teisių perdavimu. Jos bus naudojamos ne tik socialinių tinklų komunikacijoje, bet ir kitose priemonėse (leidiniuose, stenduose, tinklapiuose, kt.).  




Kviečiame Lietuvos turizmo specialistus dalyvauti Valstybinio turizmo departamento organizuojamose tarptautinėse turizmo parodose ir renginiuose, skirtuose Lietuvos turizmo galimybių, apimančių gamtos ir kultūros paveldo populiarinimą, pristatymui.

Tarptautinės turizmo parodos ir renginiai bus surengti siekiant tikslo, nustatyto 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ projektų finansavimo sąlygų apraše Nr. 1, patvirtintame Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2015 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. 4-778 – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą, įgyvendinant remiamą veiklą – nacionalinių turizmo maršrutų, turizmo trasų ir prioritetinių turizmo produktų, apimančių kultūros ir gamtos paveldo objektus, rinkodarą.
 

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas informuoja, kad Užsienio reikalų ministerijos svetainėje bėgančia eilute teikiama rekomendacija  nevykti oro transportu į Šarm el Šeichą ir kitus Sinajaus pusiasalio oro uostus.

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (toliau – Departamentas) teikia informaciją apie naujas esmines Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo (toliau – Turizmo įstatymas) nuostatas, kurios įsigalios nuo 2015-11-01 (Turizmo įstatymo 2, 4, 4-1, 6, 7, 8, 15 ir 16 straipsnių pakeitimo įstatymas (TAR, 2015-05-28, Nr. 2015-08223).

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (toliau – VTD) rugpjūčio 25 d. kreipėsi į draudimo bendrovę „BTA Insurance Company“ SE filialą Lietuvoje (toliau – BTA), reikalaudamas išmokėti draudimo išmokas turistams, patyrusiems nuostolių dėl kelionių organizatoriaus UAB „Voyage-Voyage“ nemokumo.

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.