Print »  

Kvietimas italams į Lietuvą – šaltibarščių lėkštėje ant Romos tramvajaus šono

2017-04-26

„Kai kurie dalykai atrodo pernelyg gražūs, kad būtų tikri“(Alcune cose sembrano troppo belle per essere vere – it.k.). Toks užrašas šalia ryškiai rožinių šaltibarščių su iš svogūnų laiškų sudarytu Lietuvos kontūru nuotraukos puikuojasi ant į Romos gatves išriedėjusio tramvajaus. Italai kviečiami fotografuoti taip netikėtai papuoštą tramvajų ir dalintis nuotraukomis socialiniame tinkle Facebook su grotažyme „Turismo Lituania“. Tokia mūsų šalies reklama truks mėnesį – iki gegužės pabaigos. 

„Tai - viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija „AIGO“. Kampanija skirta Lietuvos žinomumo didinimui ir atvykstamojo turizmo iš Italijos skatinimui. Reklamos tikslas – atkreipti Romos gyventojų (didžioji dauguma Lietuvoje apsilankančių italų turistų yra būtent iš Italijos sostinės) dėmesį į jiems dar ne iki galo pažįstamą, naują atostogų kryptį prieš prasidedant naujam turizmo sezonui. O šaltibarščių vizualas pasirinktas tikslingai - norint patraukti dėmesį, suintriguoti ir, be abejo, pasiųsti itin šiuo metu pasaulyje populiaraus kulinarinio turizmo žinutę. Juk judėjimo „Slow Food“ pradininkas italas C.Petrini lietuviškus šaltibarščius net yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, - atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Indrė Šlyžiūtė, kuruojanti turizmo rinkodarą Italijos rinkoje.

Kompleksines Lietuvos turizmo rinkodaros Italijoje paslaugas teikianti rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija „AIGO“ planuoja įgyvendinti ir kitas Lietuvos lauko reklamas, prisideda prie italų žurnalistų pažintinių turų po Lietuvą organizavimo šią vasarą, taip pat bendradarbiauja su vietos žiniasklaida, administruoja profilį tinkle Facebook italų kalba,dalyvauja turizmo parodose ir kituose turizmo renginiuose, vykdo online reklamos kampanijas, ruošia naujienlaiškius, mokymus Italijos turizmo specialistams ir kt.
 
Italija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – iš 100 pernai į mūsų šalį atvykusių užsienio turistų 3 buvo italai. 2016 m. Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 39,9 tūkst. italų, jie čia praleido 85 tūkst. nakvynių. Italų vidutinės vienos kelionės išlaidos buvo didžiausios lyginant su kitų šalių, net tokių kaip JAV, Izraelis ar Kinija, turistų išlaidomis, t.y. 552,8 EUR. Viso 2015 m. italų turistai Lietuvoje išleido 27 mln. EUR., t.y. net 77,6 proc. daugiau nei 2014 m.
 

Italų turistus Lietuva domina kaip dar neaplankyta šalis, turinti išskirtinę istoriją, kultūrą, gamtą. Kaip stipriąsias Lietuvos turizmo puses italai įvardija gerą paslaugų ir kokybės santykį, šalies saugumą, gyventojų svetingumą, kulinarines tradicijas ir gryną orą. 

Projektas finansuojamas pagal 2014-2020 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.



Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos įspėja, kad Italijoje registruota bendrovė „PeopleFly“,  nuotoliniu būdu siūlanti įsigyti skrydžio bilietus iš Lietuvos į Italiją ir iš Italijos į Lietuvą ir skrydžio vežėju nurodydama Lietuvos Respublikoje registruotą oro vežėją UAB „GETJET AIRLINES“, vykdo neteisėtą veiklą ir klaidina vartotojus. 

plačiau

Turistai, įsigiję UAB „Travelonline Baltics“ organizuotas keliones ir pageidaujantys patirtų nuostolių kompensavimo, turėtų iki 2018 m. balandžio 30 d. fiziškai arba registruotu paštu Turizmo departamentui pateikti dokumentus dėl patirtų nuostolių kompensavimo. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad iki sausio 29 d. 17 val. nesulaukęs oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, naikina kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimo galiojimą. Įmonės vadovė Eglė Lenkovičienė ir akcininkas Paulius Jasaitis 5 metus nebegalės verstis kelionių organizavimu. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, negaudamas oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, ir nutrūkus bendravimui su „Travelonline Baltics“ vadove Egle Lenkovičiene ir akcininku Pauliumi Jasaičiu, perduoda visą surinktą informaciją teisėsaugai. 

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.