Print »  

Leipcige – Lietuvos turizmo reklaminė kampanija

2017-03-21

Visą kovo mėnesį prie centrinės Leipcigo (Vokietija) traukinių stoties atvykusiuosius pasitinka didelio formato plakatai, kviečiantys į Lietuvą. Tai – suplanuotos Turizmo departamento reklaminės kampanijos dalis. Ja siekiama didinti mūsų šalies žinomumą ir skatinti atvykstamojo turizmo srautus ne tik iš sostinės Berlyno, bet ir Vokietijos regionų. 

 „Pagrindine priežastimi suplanuoti reklaminę Lietuvos turizmo kampaniją Leipcige tapo žinia, kad mūsų šalis yra pakviesta būti antros didžiausios Vokietijoje Leipcigo knygų mugės garbės viešnia. Nusprendėme pasinaudoti šiuo unikaliu šansu dar kartą priminti vokiečiams apie keliavimo galimybes mūsų šalyje ir perduoti žinią apie Lietuvą kaip patrauklią atostogų šalį. Juk Leipcigo knygų mugėje apsilanko apie 200 tūkst. lankytojų“, - atkreipia dėmesį VTD Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Jūratė Jazbutytė, koordinuojanti turizmo rinkodarą Vokietijos rinkoje.

Lietuva taip pat reklamuojama šviečiančiais plakatais visame mieste. Vokiškoje Lietuvos turizmo paskyroje tinkle „Facebook“ organizuojamas konkursas, kurio metu galima laimėti kelionę į Vilnių.
 
Reklaminę kampaniją suplanuoti ir įgyvendinti padėjo oficialūs Lietuvos turizmo atstovai Vokietijoje – viešųjų ryšių ir rinkodaros kompanija „BZ.COMM“.
 

Vokietija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka. Pernai mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose apsistojo beveik 175 tūkst. vokiečių – daugiausia, lyginant su kitų valstybių turistais. Vidutinės turisto iš Vokietijos išlaidos viešnagės Lietuvoje metu 2015 m. siekė 355,1 EUR. 

Šios veiklos yra projekto Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0001 ,,Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų (išteklių) pristatymas tikslinėms atvykstamojo turizmo rinkoms“, inicijuoto VTD, dalis. Projektas įgyvendinamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą ir finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

 



Turistai, įsigiję UAB „Travelonline Baltics“ organizuotas keliones ir pageidaujantys patirtų nuostolių kompensavimo, turėtų iki 2018 m. balandžio 30 d. fiziškai arba registruotu paštu Turizmo departamentui pateikti dokumentus dėl patirtų nuostolių kompensavimo. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad iki sausio 29 d. 17 val. nesulaukęs oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, naikina kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimo galiojimą. Įmonės vadovė Eglė Lenkovičienė ir akcininkas Paulius Jasaitis 5 metus nebegalės verstis kelionių organizavimu. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, negaudamas oficialių duomenų, reikalingų patikrinti, ar įmonės draudimo suma yra pakankama, ir nutrūkus bendravimui su „Travelonline Baltics“ vadove Egle Lenkovičiene ir akcininku Pauliumi Jasaičiu, perduoda visą surinktą informaciją teisėsaugai. 

plačiau

Turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad laikinai sustabdytas kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimas. Iki š.m. sausio 29 d. šis kelionių operatorius turi pateikti duomenis, reikalingus patikrinti, ar jo turima draudimo suma yra pakankama. 

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.