Print »  

Lietuvos pažadas turistams: gražu tai, kas tikra

2016-10-19

Valstybinis turizmo departamentas pristato naują Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją. „Lithuania. Real is beautiful“ - šis šūkis pasirinktas šalies turizmo rinkodaros esminiu akcentu. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje. 

„Beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudojome „Lietuva - drąsi šalis“ logotipą. Tačiau jį kuriant nebuvo koncentruojamasi į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Kuriant naują turizmo prekės ženklą kėlėme visai kitas užduotis ir tikslus – pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius. Šį kartą atskirą šūkį kūrėme ir vietiniam turizmui, kuris anksčiau apskritai nėra turėjęs savarankiško šūkio ir prekės ženklo koncepcijos, o juk vietiniai turistai sudaro net pusė visos Lietuvos turizmo rinkos. Be to, labai svarbu akcentuoti, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas, todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, - atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis - pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas  iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su reklamos agentūra „New!“. Kartu buvo sukurtas ir:

  • logotipas (grafinis ženklas);
  • logotipo naudojimo knyga (gidas);
  • užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose;
  • Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba;
  • vienodas rinkodaros priemonių stilius.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus – nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai. Kurdami logotipą ir formuluodami Lietuvos žinią pasauliui, identifikavome, kad Lietuva yra vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas... Net jei jie neidealūs, netobuli. Mes didžiuojamės savo netobulumais. Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, - kūrybinę idėją pristato reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Kuriant Lietuvos turizmo prekės ženklą buvo remtasi diskusijomis sudarytoje darbo grupėje, atliktomis turistų iš užsienio apklausomis bei Lietuvos kaip šalies turizmui vertinimo tyrimais.

Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Logotipo sukūrimo video čia.

Prezentacija čia.

“Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio prekės ženklo bei vienodo rinkodaros priemonių stiliaus kūrimas” yra projekto „Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų pristatymas bei reklama Lietuvos ir užsienio šalių interneto portaluose, socialiniuose tinklalapiuose ir leidiniuose“ (Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-01-0007) dalis. Projektą įgyvendina Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, jis finansuojamas pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

 



Balio saloje lapkričio 25 d. išsiveržė Agung ugnikalnis - Užsienio Reikalų ministerija pataria laikytis 10 km atstumu nuo ugnikalnio kraterio. Šiuo metu išsiveržimas likusioje salos dalyje pavojaus sveikatai nekelia, tačiau situacija gali nenuspėjamai keistis.  

plačiau

 Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) informuoja, kad Madagaskare užfiksuoti maro atvejai. Plačiau

plačiau

75 – tiek teisės aktų reikalavimų neatitinkančių apgyvendinimo paslaugas teikiančių objektų Lietuvoje nustatė Turizmo departamento specialistai patikros vasarą metu.

plačiau

Informuojame, kad UAB „Atostogos ir informacija” siūlo organizuotas turistines keliones socialiniame tinkle „Facebook“ ir interneto svetainėse www.atostogos.info, www.manoatostogos.com, www.yoursvacations.com, www.mivacaciones.com, neturėdama Turizmo departamento išduoto kelionių organizatoriaus pažymėjimo.  

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.