Print »  

Pradėta įgyvendinti turizmo rinkodaros strategija 2016-2020 m.: kokios naujovės laukia Lietuvos turizmo?

2016-09-16 , Atnaujinta 2016-09-19 00:00

 „Lietuvos atpažįstamumas prioritetinėse rinkose, šalies įvaizdžio gerinimas, efektyvių rinkodaros priemonių įgyvendinimas, rinkų diversifikavimas, sezoniškumo mažinimas bei Lietuvos gyventojų skatinimas keliauti po savo šalį yra pagrindiniai turizmo rinkodaros tikslai 2016-2020 m. Jie jau yra pradėti įgyvendinti, nes Lietuvos verslo paramos agentūra patvirtino visas 7 Valstybinio turizmo departamento pateiktas paraiškas ir ūkio ministras skyrė 7,23 mln. EUR finansavimą. Šių metų pirmą pusmetį užfiksuotas prognozes pranokęs 11 proc. atvykstamojo ir vietinio turizmo srautų augimas yra tikrai ne riba. Todėl Lietuvos turizmo sektoriaus laukia tikras darbymetis, nes paraiškose numatyta kaip niekada daug - net 287 priemonės,“ – rezultatyvų laikotarpį turizmui prognozuoja ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

Didžioji finansavimo dalis – 5,48 mln. EUR skirta 204 rinkodaros prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose priemonėms.

„Šiuo metu vyksta konkursai kompleksinių rinkodaros priemonių įgyvendinimui įsigyti tikslinėse Jungtinės Karalystės, Italijos, Švedijos, Vokietijos rinkose. Kitais metais kompleksinės rinkodaros priemonės bus įgyvendinamos Prancūzijoje, Norvegijoje, Japonijoje, JAV ir Kinijoje. Lietuvai svarbiose rinkose - Rusijoje, Baltarusijoje, Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje bei Ukrainoje - jau pradėti organizuoti Lietuvos turizmo galimybių pristatymai. Viso jų šiemet bus surengta iki penkiolikos. Vien šiemet ES lėšomis planuojama Lietuvos turizmo galimybes pristatyti daugiau nei 70 užsienio žiniasklaidos atstovų. Taip pat bus rengiami pažintiniai turai užsienio turizmo specialistams, jų mūsų šalyje apsilankys beveik 60“, - planus 2016-2020 m. apžvelgia VTD vadovė Jurgita Kazlauskienė.

Lietuvą kaip patrauklią turizmo kryptį ketinama pristatyti turizmo parodose Vokietijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Prancūzijoje, Italijoje, Japonijoje, JAV, Izraelyje, Latvijoje, Baltarusijoje, Suomijoje. Svarbiose ir perspektyvinėse (Belgijoje, Danijoje, Ispanijoje, Nyderlanduose, Suomijoje) Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose planuojamos Lietuvos turizmo reklamos kampanijos.

ES parama vietinio turizmo skatinimui sudaro 0,88 mln. EUR ir bus paskirstyta 39 priemonėms: radijo reklamos kampanijoms, TV laidų ciklams, dalyvavimui turizmo renginiuose bei pažintinių turų Lietuvos žiniasklaidos atstovams organizavimui. Be to, bus pirmą kartą atliekamas rinkos tyrimas, siekiant sudaryti vietinio turisto paveikslą, išanalizuoti jo pasiruošimo kelionei ir keliavimo charakteristikas.

0,86 mln. EUR parama skirta 44 e-rinkodaros priemonėms įgyvendinti, tarp kurių – turizmo rinkodara socialiniuose tinkluose tikslinėse rinkose ir Lietuvoje, reklamos kampanijos užsienio kelionių portaluose, žiniasklaidos priemonėse. Numatytas interneto svetainės Lietuvosmarsrutai.eu atnaujinimas, sukuriant išsamią ir funkcionalią turizmo informacijos platformą bei mobilias aplikacijas turistams. Jau pradėti darbai, kuriant vaizdo reklamas apie Lietuvą – jas ketinama transliuoti tarptautiniais kanalais, kuriamas įvaizdinis filmas apie Lietuvą, virtualios realybės filmai, kurie bus skirti parodoms ir renginiams.

Jau įvyko konkursas Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojančio turizmo prekės ženklo koncepcijos, šūkių, grafinio ženklo ir vienodo rinkodaros priemonių stiliaus sukūrimui. Spalio mėnesį planuojama pristatyti naująjį Lietuvos turizmo prekės ženklą ir šūkį.

Numatyta ir turistinių žemėlapių, įvaizdinių bei kultūros kelių ir maršrutų leidinių, pavyzdžiui, „Žydų paveldo kelias Lietuvoje“ 4 kalbomis, „Lietuvos pilių ir dvarų maršrutas“ 4 kalbomis, „UNESCO paveldo Lietuvoje maršrutas“ 10 kalbų, leidyba.

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos įgyvendina projektus ir veiklas, finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-V-812 „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ priemonę iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. 



75 – tiek teisės aktų reikalavimų neatitinkančių apgyvendinimo paslaugas teikiančių objektų Lietuvoje nustatė Turizmo departamento specialistai patikros vasarą metu.

plačiau

Informuojame, kad UAB „Atostogos ir informacija” siūlo organizuotas turistines keliones socialiniame tinkle „Facebook“ ir interneto svetainėse www.atostogos.info, www.manoatostogos.com, www.yoursvacations.com, www.mivacaciones.com, neturėdama Turizmo departamento išduoto kelionių organizatoriaus pažymėjimo.  

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas informuoja, kad Užsienio reikalų ministerijos svetainėje bėgančia eilute teikiama rekomendacija  nevykti oro transportu į Šarm el Šeichą ir kitus Sinajaus pusiasalio oro uostus.

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (toliau – Departamentas) teikia informaciją apie naujas esmines Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo (toliau – Turizmo įstatymas) nuostatas, kurios įsigalios nuo 2015-11-01 (Turizmo įstatymo 2, 4, 4-1, 6, 7, 8, 15 ir 16 straipsnių pakeitimo įstatymas (TAR, 2015-05-28, Nr. 2015-08223).

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.