Print »  

Turizmo departamentas: atostogos be jokių nesklandumų turi būti ne išimtis, o taisyklė

2018-07-10

Kelionės kokybė, ypač sklandi jos pradžia ir pabaiga, saugumas ir maksimaliai patenkinti turistų lūkesčiai turi būti didžiausias kelionių organizatorių prioritetas.Todėl Turizmo departamentas, reaguodamas į šį turistinį sezoną padažnėjusius poilsinių skrydžių užsakomaisiais reisais vėlavimus, inicijavo susitikimą su “Novaturo”, “Tez tour” ir “Small Planet Airlines” atstovais. Susitikimo metu buvo išreikštas susirūpinimas susidariusia padėtimi, atkreiptas dėmesys į kelionių organizatorių ir vežėjų pagrindines atsakomybės sritis bei akcentuota, kad turi būti tinkamai pasirūpinta į nepatogią padėtį patekusiais turistais. 

“Labai apmaudu dėl kiekvieno turisto, kurio metinės atostogos prasideda nuo nesklandumų. Turizmo teisės aktai nereguliuoja kelionių organizatorių ir vežėjų santykių, todėl neturime galios įpareigoti kelionių organizatorių rinktis vienus ar kitus vežėjus“, - situaciją komentuoja Turizmo departamento Turizmo veiklos priežiūros skyriaus vedėjas Tadas Žentelis.

Savo ruožtu Turizmo departamentas atkreipia turistų dėmesį į kelis svarbius momentus, kurie padės išvengti ar patirti mažesnius nepatogumus skrydžių vėlavimo atvejais:
 
  • Svarbu sudaromoje kelionių sutartyje pateikti savo tikslius kontaktinius duomenis, pvz., mobilaus telefono numerį, elektroninio pašto adresą, ypač tais atvejais, kai sutartis sudaroma ne tiesiogiai su kelionių organizatoriumi, o per kelionių pardavimo agentą. Tuomet skrydžio vėlavimo atveju turistai operatyviau gaus informaciją ir galės nevykti į oro uostą iš anksto (tai ypač aktualu atvykstantiems į oro uostą iš kitų miestų);
  • Kai kurie kelionių organizatoriai turi savo svetainėse įdiegę „Klientų paskyrą“ – prie jos pasijungus taip pat galima gauti naujausią informaciją apie skrydžių laikus ir kt.
  • Dėl vėluojančio ar atidėto skrydžio turistai pirmiausia turi raštu kreiptis į oro vežėją. Jei šis neatsako į pateiktą pretenziją per 4-6 savaites arba nepagrįstai atsisako tenkinti reikalavimus, keleivis gali pateikti skundą Civilinės Aviacijos Administracijai.
  • SVARBU. Patyrę nepatogumų dėl atidėto skrydžio, kai į galutinę paskirties vietą atvykstama pavėlavus daugiau kaip 3 valandomis, turistai gali reikalauti ne mažesnės nei 250 eurų kompensacijos ir tam nereikalingi jokie tarpininkai.

(Turistas, savo pasirinkimu, pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 261/2004, gali sutikti arba nesutikti su mažesne nei 250 eurų oro vežėjo siūloma kompensacija (1500 km arba mažiau – 250 eurų; nuo 1500 iki 3500 km - 400 eurų, daugiau kaip 3500 km – 600 eurų.) 



Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos informuoja, kad priimti poįstatyminiai teisės aktai, kurie įsigaliojo 2018-08-09 ir reglamentuoja organizuotos turistinės kelionės sutarties sąlygas bei informacijos turistui teikimą prieš parduodant organizuotą turistinę kelionę ir turizmo paslaugų rinkinį.

plačiau

 Įgyvendindamas 2015 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos (ES) 2015/2302 dėl kelionės paslaugų paketų ir susijusių kelionės paslaugų rinkinių ir naujos redakcijos Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo nuostatas Valstybinis turizmo departamentas parengė ir skelbia Organizuotos turistinės kelionės sutarties standartiniųsąlygų įsakymo projektą

plačiau

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos įspėja, kad Italijoje registruota bendrovė „PeopleFly“,  nuotoliniu būdu siūlanti įsigyti skrydžio bilietus iš Lietuvos į Italiją ir iš Italijos į Lietuvą ir skrydžio vežėju nurodydama Lietuvos Respublikoje registruotą oro vežėją UAB „GETJET AIRLINES“, vykdo neteisėtą veiklą ir klaidina vartotojus. 

plačiau

Turistai, įsigiję UAB „Travelonline Baltics“ organizuotas keliones ir pageidaujantys patirtų nuostolių kompensavimo, turėtų iki 2018 m. balandžio 30 d. fiziškai arba registruotu paštu Turizmo departamentui pateikti dokumentus dėl patirtų nuostolių kompensavimo. 

plačiau

Naujienlaiškio prenumerata
Įveskite el. pašto adresą:
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.
Prašome palaukti Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųstas laiškas su naujienų prenumeratos patvirtinimo nuoroda. Prenumerata bus aktyvuota kuomet patvirtinsite savo sprendimą paspausdami nuorodą. Toks el. pašto adresas jau egzistuoja prenumeratorių sąraše. Puslapis nerastas.